Saturday, June 5, 2010

11 Години

Днес се навършват 11 години откакто се събрахме заедно и си обещахме да изградим живота си заедно . Пътя до тук не беше много лесен – отначало с голяма и дълга драма докато успеем да се съберем, а после като ни грабна живота не мога да повярвам че вече минаха цели пет години откакто живеем заедно .

Много е интересно как се развиват нещата и как се опознаваме през годините. Дори сега когато пиша тези неща посред нощите си мисля че сега (посред нощите) насън се ядосваш тъй като си мислиш как кой знае с какво се занимавам , защо не си лягам, и как сигурно ще се провали годишнината утре тъй като не съм спал цяла вечер :-)

Загадка : на какво е снимка това отдолу ?



Отговор : погледни в пейката на пианото :-)

1 comment:

  1. Благодаря ти за този прекрасен ден!
    Не защото ходихме някъде...или си разменихме подаръци...или мързелувахме...
    Защото това, което направи за мен, ми показа толкова желание да ме зарадваш...толкова искрено старание да направиш нещо, което ще ми покаже обич...
    Знам, важно е да си казваме колко се обичаме,но понякога е важно и да си го показваме..
    Няма значение по какъв начин, може да е най-дребното нещо, може да е най-малкия жест, но когато той е направен с мисъл за другия, прави усещането неповторимо!
    В това напрегнато ежедневие, което имаме..не ни остава много време да помислим за това...все бързаме..все нещо става, все нещо има нужда от нашето внимание...ПОнякога, когато те няма в къщи, когато не си до мен..когато нещата през деня се поуспокоят и имам време да събера мислите си толкова много ми липсваш...Понякога ти се обаждам...не винаги...дори и за глупости, само за да те чуя, защото липсата ти е толкова болезнена, че единственото нещо, което може да я успокои е това да чуя гласа ти.
    Обичам те....толкова много....не знам дали мога да ти опиша, колко много дори...
    Въпреки всичко, въпреки всички...ти си моята сродна душа...моят soul mate...и нищо не може да промени това.
    Едва сега разбирам какво означава това понятие...Едва сега...
    Но това си ти...
    Независимо къде сме и какво правим...независимо от времето и пространството...
    Всички казват колко е важно каква жена има до себе си един мъж...
    За мен е важно като жена, какъв мъж имам до себе си...не знам дали ти го показвам достатъчно често...но ти си всичко, което искам! Дори, когато е трудно, дори, когато плача понякога...дори, когато нещата не вървят съвсем както искаме...
    Обичам те...и не мога да си представя живота без теб!
    Последните 5 години са най-хубавите от живота ми изобщо...
    Благодаря ти, че ги сподели с мен! Благодаря ти, че вярваш в мен и това, което правя, дори, когато аз сама не вярвам в себе си...
    Обичам те!

    Твоя завинаги...
    Ани

    ReplyDelete